Har sommaren kommit tillbaka ?


Kl. 11:32 |

Hej. Här i sundsvall lyser solen och det är faktiskt riktigt skönt ute. I morse åkte min familj till Cypern, jag kunde också ha varit med, men eftersom vi befann oss i flyttider så måsta jag välja. Jag får se fram emot thailand istället.

Nu har jag ätit lite frukost, laddar inför gympasset som komma skall. Har tänkt köra igenom hela kroppen med roliga övningar & lätta vikter 3 ggr denna vecka (detta för att väcka kroppen till liv. Ungefär som för en björn som kommit fram ur idet, där den legat i flera månader). Gissa om jag känner mig laddad ? :-) Ska bara hänga tvätt & packa ryggsäcken, sen så tänkte jag värma upp med att ta cykeln till Ego. Efter träning ska jag träffa Carro på stan, skolan har börjat ;-)

NU KÖR VI !





Kommentarer



Kom ihåg mig?