Äntligen kom solen! :-)


Kl. 18:10 |
Hej! Idag vaknade vi till SOL! Vad jag längtat. Vi skyndade oss att fixa ordning, packa & fika frukost. Tror vi lyckades vara ute på alnön efter ca 45 minuter, vi var snabba ;-) Påvägen ut stanna vi & köpte massa tidningar B.la Aftonbladet, Expressen, Fredag, Sofies Mode + VR. Jag älskar när jag har nya tidningar att bläddra igenom!



Inte direkt sån smickrande bild, men bjuder på den ;-)



 J smygläser nyaste nummret av Veckorevyn. Tydligen kunde han läsa den då han solade baksida ;-)

Vi avslutade vistelsen på Alnön med att luncha/äta middag på spikarna. För mig blev det en räksallad (hur mycket räkor som helst) & för J blev det gravadlax m tillbehör. Nu har vi kommit hem, tror det blir sista filmen. Till den ska vi äta melon, passionfrukt & tom & Jerry´s sorbe..det kan inte bli ett bättre avslut på denhär dagen!!




Kommentarer



Kom ihåg mig?