Rygg&spinning


Kl. 00:23 |

Jag har haft en bra ledig dag. Eller ledig kan jag ändå inte kalla den eftersom jag sovit större delen av den. Idag blev det lite rygg i gymmet & sen spinning. Lina är bäst! Man vet aldrig hur hon har lagt upp passet eller vilken låt som komma skall. Idag efter fjärde låten tänkte jag ta igen mig lite  men då kommer Laurent Wolf med No stress & jädrans vad jag tog i. Det är precis så passen ska vara upplagda! Musiken är viktig. Jag är nöjd med dagens insats i gymmet. Good work!

Imorgon jobbar jag kväll & tyvärr så var lunchspinningen full, så det kanske får bli en powerwalk. Onsdag har jag lyckats få med med J för då ska han hjälpa mig i bänkpressen. Det ska bli spännande & se hur mycket orkar. Som tur är så har jag en ledig dag på torsdag så jag behöver inte oroa mig för träningsvärken som jag kommer ha då ;-)




Godnatt




Kommentarer



Kom ihåg mig?