Inspiration..


Kl. 20:47 |
Som många av mina läsare vet så ska vi inom en snar framtid flytta. Vi har köpt en lägenhet som föll oss i smaken & som är i behov av lite fix innan vi ska vara riktigt nöjda. Vi hade riktigt tur med att båda badrummen var renoverade! Men b.la ska det målas lister, dörrar, nya tapeter ska upp & nytt golv ska läggas. Gissa vem som redan letar massor med inspiration ? Jo jag såklart & J tycker det är lite jobbigt att höra ;-) "Jaha, nu kommer jag få höra det här i tre månader" brukar han säga när jag kör igång ;-)



Hos Creative Lounge finns dessa stilrena väggbokstäver som jag gärna skulle vilja ha på någon vägg i våran nya lägenhet, kanske i hallen? Oftast när jag kommer hem innanför dörren brukar jag tänka för mig själv, ÄNTLIGEN HEMMA!




Kommentarer



Kom ihåg mig?