En riktigt härlig dag


Kl. 21:49 |
Det blev en liten tur ner mot stan när solen lyste som mest. Vad skönt det var! Solen brände bak på benen påvägen ner för Nybrobacken. Väl nere på stan köpte jag mig en mjukglass med Noisettetopping, å vad gott. Men vad ont i magen jag fick! Blev lite rädd ett tag att jag inte skulle kunna följa med på påskmiddagen.

 

Oj, vad mitt hår har växt! Brillorna köpta i Thailand.



Denhär lilla rackaren skapade magont!

Vi åt god påskmiddag i bergsåker. Dessutom fick vi fina påskpresenter av snällaste svärmor! Presentkort på Biteline + hotellfrukost på Knaust. Massor med Lindorf choklad, som vi faktiskt sitter & äter nu fast vi är proppmätta. Det blir en väldigt lugn kväll, jag ska se en film & jag tror J ska iväg en liten sväng.

Många kramar!!




Kommentarer
Linda

snygga brillor och god glass!




Kom ihåg mig?