Emot beach 2009!


Kl. 23:15 |
Nu har alla "ätar" perioder innan sommaren varit,skönt! Nu kan vi köra igång på allvar. Eller hur? Nu har vi inga ursäkter längre & det är lika bra att köra igång så fort som möjligt. För att jag ska få bästa resultat måste jag planera! Då tycker jag det blir lättast & roligast. Så, hur kommer jag äta? Jo jag kommer fortsätta med LCHF.

Frukost: Fil 3% med ett eller två ägg. Eller äggröra med knaperstekt bacon.
Lunch: Kött, fisk eller fågel med någon god gräddig sås & sallad
Middag: Samma stil som lunchen.

Inte så svårt va?

Träningen då? Jo, jag kommer börja lite försiktigt nu, första spinningpasset är bokat till i morgon tisdag! Mycket fokus kring cardio & styrketräningen av stora muskelgrupper, t.ex rygg & ben kommer det att bli. Allterftersom ska jag försöka att hamna på en muskelgrupp per dag, som jag tränade förut.  Jag tror på det här!

Så, nu ska jag genast sätta mig ner & skriva ner veckans matsedel. Träningsschemat för denna vecka ser ut ungefär såhär:

Måndag: Promendad
Tisdag: Spinning
Onsdag: Spinning
Torsdag: Rygg
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Ni hjälper väl mig ? Jag får inte sacka ihop nu när jag känner mig så oerhört peppad. Hur svårt kan det vara ? Egentligen?!




Kommentarer



Kom ihåg mig?