Ben&Jerry´s + Robinson


Kl. 22:26 |
Kvällsmys här hemma med tända ljus. Jag har aldrig smakat den omtalande glassen Ben & Jerry´s, eftersom jag blev så sugen på glass åkte jag till ICA & köpte med mig just Ben & Jerry´s. Cookie Doug & Chocolate Fudge Brownie fick det bli. Redan efter första tuggan blev jag frälst, varför har jag inte köpt glassen tidigare? Vilken är din favorit ?



Undra vem som åker ut ur Robinson ikväll? Jag har inte fått någon favorit än, har du? Förra avsnittet missa jag pga jobb, såg endast en liten snutt av reprisen.




Kommentarer
Anonym

Haha, för mej är det tvärt om! Är jag ledig ser jag aldrig Robinson, jobbar jag däremot, då ser jag det oftast, för på avd 27, Sös, missas inte ett avsnitt :)

Anonym

...hälsningar Ann :)

Anonym

är du med barn? isof ska man väl inte dricka vin! ;-) hihi

Sara

Ann: April April var det ju ;-)





Jaa tänk om man hann att kika på tv på jobbet, tyvärr är det omöjligt hos oss..bara stress å stress..




Kom ihåg mig?