Träningskläder


Kl. 20:20 |
Innan jag flyttade till stockholm rensade jag ut min garderob, b.la kastades nästan alla mina slitna träningskläder. Jag tänkte väl säkert då att jag skulle köpa nya i stockholm. Tror ni det har blivit av ?  Nej. Jag måste köpa nya överdelar och nederdelar. De ska passa till styrketräning, spinning, jogging utomhus samt Yoga! Har du tips på bra träningskläder? Vart köper du dina?

Jag har ju tänkt börja träna igen nu snart. Tror det kommer bli Ego igen, fick veta i veckan att jobbet har avtal med ego, så jag borde ju passa på. Till hösten tänker jag satsa på Pump, spinning & yoga tror ja. Gymmet får vänta till efter jul, eller som komplettering om det inte finns något pass på förmiddagen när jag jobbar kväll.

Hur ska ni lägga upp eran träning? Har ni några mål? Isf vilka? Berätta gärna, jag behöver lite inspiration så jag kommer igång någon gång! :-)




Kommentarer
Madde

Godmorgon! Jag köper mina "gymträningskläder" från BetterBodies, tycker dom har de snyggaste ;) & väldigt bekväma. Sen har jag ett superskönt typ set, ett linne & jazzbrallor (kan man kalla dom för det fortf tro :)?) från Puma, helt otroligt sköna att köra konditionspass i då dom är som min andra hud, typ! Svart & guldfärgat, me like. Sen löpning & spinning kör jag i ett par enkla löpbrallor från H&M faktiskt, dom är verkligen praktiska & aldrig ivägen när man trampar utav helsike på spinningcyklarna ;) Dessutom va dom sjukt billiga.



Fick just veta jag åxå att vi som jobbar på Ur&Penn får över 1000 kr/år i bidrag till träningskort. Skitbra ju! Nått speciellt mål med min träning har inte jag, bara att hålla mej i form, sen tränar jag för att det är så himla kul & verkligen ett givande sätt att få lite självterapi på. Finns inget bättre sätt att rensa tankarna på för mej! Ha en bra dag. Kram

Sara

Madde: Ja, jag kanske skulle beställa från bb. Jag har haft byxor fårn H&M, det som är tist är att de blev så fula efter tvätt, man tvättar ju ganska ofta ;-) Tack för dina tips! ooo ja, det är så bra när man får bidrag från jobbet, verkligen! Det ska man ta nytta av :-)




Kom ihåg mig?