Spa på södraberget


Kl. 19:04 |
I fredags åkte jag & J upp till södraberget för lite avkoppling. Har ni inte testat spa där så har ni verkligen missat något. Det är helt underbart! Efter några timmars spa blev det middag på restaurang 180, där vi åt den godaste kantarellsoppan ever! Varmrätt bestod av lättstekt reninnanlår, hur gott som helst. Efterätt givetvis pannacotta. Natten spenderade vi i en minisvit & vaknade riktigt utvilade & redo för hotellfrukosten. Ett bättre välkommnande hem finns inte. Tänk att nu är jag hemma, efter några månaders jobb i stockholm. Det är så himmla skönt.




I morgon är jag också ledig & J jobbar bara halv dag. På förmiddagen ska vi eventuellt på ett möte, jag hoppas det blir av i morgon. På tisdag kl 14.00 börjar jag jobba igen, här hemma på sundsvalls sjukhus! Ska bli oerhört spännande




Kommentarer
Anna

Också ledig idag, skönt :) Dock är det plugg som står på schemat men ändå :)




Kom ihåg mig?