Jag behöver en plan!


Kl. 17:13 |
Tror ni det blev någon brandutbildning? Nej! Den var tydligen iställd sen flera dagar tillbaka, jag var välkommen till våren. Tack för det!

När J kommer hen från jobb drar vi till sidsjön för en promenad, ska bli så skönt att få komma ut i luften & framförallt få röra på sig. Det har blivit dåligt med det eftersom jag varit sjuk. Känner i hela kroppen hur "pluffsig" jag börjar bli. Sambo kilona som försvann när jag flytta till sthlm is back. Det känns som det, i morgon bitti ska vågen få berätta sanningen. Jag måste styra ihop en plan!

Idag knäppte jag  IDkort (för jobbet), jag ser hemsk ut. Nyvaken, ruffsigt hår & allmänt flummig ut. Vi tog säkert om det 10 ggr tillslut orka jag inte mer, mina patienter väntade på mig! Jag ska sätta dit en klisterfigur över ansiktet, vägrar ju visa runt det kortet. Herregud. Det som togs i sthlm är mycket finare!!




Kommentarer



Kom ihåg mig?