Den rosa månaden


Kl. 18:49 |


Snart är oktober här & alla vet väl att det är den rosa månaden? Då ska vi stödja cancern & köpa massa produkter som sponsrar. Vi ska pryda våra jackor med det rosabandet. Försvaretshudsalva kommer b.la byta skepnad till rosa & 2 kronor för varje köpt salvburk går till cancerfonden (www.apoteket.se). Bra. Apoteket har en bra bodylotion som jag köpte i sthlm, den är rosa & märkt med rosabandet, mycket nöjd med den. Det är många som har startat insamlingar på sina bloggar om childhood. Jag skulle vilja starta en insamling i oktober månad, ingen jättesumma men det skulle vara roligt att kunna bidra med något. Eller vad tycker ni?




Kommentarer
Anonym

tack tack:) jasså här har du din nya blogg:)

Milla

var jag som skrev inlägget;) vet ej om namnet mm kom me på förra:)

Amanda

En sån kanske man måste köpa :) Så bra att de stödjer cancerfonden!

Sara

Milla: Japp, här håller jag hus! Vad roligt att du hittat hit :-)





Amanda: Ja det tycker att du ska göra :-)




Kom ihåg mig?