Bra start på den nya veckan


Kl. 14:14 |

Nu är det måndag igen & en ny vecka har vi framför oss, härligt! I morse när J kom hem från naprapaten hade han köpt med sig gott bröd från bageri, så jag fick en väldigt bra start på dagen ;-) Precis som jag skrev i gårdagens inlägg så blev det solning idag. Det känns bra, nu ska allt det bleka bort(Ja, jag vet att det inte är bra att sola, men vad ska man göra?).

Nu blir det en dusch & sen lite kaffe, kl 13.15 måste jag åka till jobbet!





Skönt med lite färg ;-) Det blev solariumet i det blå huset, Blinga va?





Kommentarer
Anonym

Var också och solade idag, fast jag (också) vet att det är farligt :) Men den risken var det värt, för gud i himmelen va mycket fräshare man känner sig efteråt! :)

Ann i Stockholm

Glömde skriva namn, men det var jag :)

Linda

mja jag tar inga såna risker helst, man har ju fått det svart på vitt om unga tjejer som fått cancer. jag använder heller bra brutn utan sol som man får fin och ofarlig färg ifrån.. =)




Kom ihåg mig?