Träning v. 44 INSTÄLLT!


Kl. 18:06 |
Okej, nu tänkte jag planera kommande veckas träning, även om jag inte är helt kry så måste jag komma igång. Dock tänker jag ta det väldigft lugnt & inte ha för tunga vikter. Såhär har jag tänkt:

Måndag    : Ridning
Tisdag      : Bröst & armar
Onsdag    :  Fatburner puls, spinning
Torsdag   : Mage & rygg
Fredag      :  Ben & axlar

Lördag & söndag: LEDIG

Jag tror jag kommer att fixa denna veckas träning, men som sagt, det kommer vara minimalt med vikter. Jag tänker bara "känna" & jag hoppas att det kommer kännas bra. Hur ser din kommande veckas träning ut?




Kommentarer
Milla

Min veckas träning ser ut såhär:





Måndag: fettförbränning, Boxning


Tisdag: Fettförbränning, Spinning&core, fettförbränning


Onsdag: Fettförbränning, Body classic


Torsdag: fett förbränning


Fredag: Fettförbränning, Gym (bero på vad David ska träna då)


Lördag: Fettfröbränning, Gym


Sändag: Fettförbränning, Gym





Fettförbränning = Orbitrek hemma


Gym Varierar beroende på vad David ska träna då vi tränar tillsammans under helgerna:)





Lycka till med din tränings vecka:)

Sara

Tack så mycket. Ska bli spännande & roligt :)




Kom ihåg mig?