Ps. I Love You


Kl. 21:06 |
Nu har vi precis duschat här hemma & jag ska gå i säng för att se klart en film som påbörjades natten som var :-) Ps. I love you! I morgon kommer klockan ringa 04.45, i hate it! Jag vill endast jobba kvällar, tidiga mornar killing me :-)

Det doftar ljuvligt här hemma, J gör ju steken som vi ska äta i veckan. Ni hittar receptet här. Ett väldigt enkelt & säkert jättegott! Dock behövs det förberedas lite, ligga i vin i kylen 1-3 dygn!

På torsdag ska jag rida! :-)




Kommentarer
Emelie

skulle jag få välja skulle jag bara jobba kvällar. det här med att gå upp tidigt är inte min grejj. på sommaren är det iofs okej, när det är ljust ute. men att vakna i det här mörkret kan få vem som helst att känna sig mindre uppgiven :). hoppas du får en bra dag!




Kom ihåg mig?