Kreatin?


Kl. 17:51 |
Idag har jag haft feber på jobbet, det är bara att bita ihop. Ikväll ska jag bara ta det lugnt  & vila. Hoppas på bättre mående i morgon, eftersom jag har utbildning & måste vara på alerten! Påvägen hem från jobbet hämta jag ut paket som innehöll protein, med på köpet fick jag en burk kreatin. Är det något som du testat? Jag får som en klump i magen när jag hör ordet kreatin, tänker på de stackars njurarna. Men tydligen skall det öka muskelmassan med 30 %. Hmmm.

Ikväll blir det ett OTH avsnitt & bonde söker fru. Vad ska du göra ikväll? Har du tränat?




Kommentarer
Madde

Nej inget kreatin, men vanligt protein när jag gymmade som mest. Dock mådde jag så jäkla illa efter jag druckit det så nu orkar jag inte hålla på med det längre & jag gymmar inte heller längre iofs! Precis hemkommen från ett hårt spinningpass :) Hoppas du kryar på dej!




Kom ihåg mig?