Jagär i en svacka


Kl. 20:13 |
Jag blev så glad när jag läste kommentaren om tips på hur jag ska bli piggare. Det är ju SÅ sant. Just nu befinner jag mig i en rejäl djup svacka där träning eller goda kostvanor existerar. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur den, men jag hoppas jag gör det snart. Nästa gång vi handlar ska jag köpa grönt te & köra varannan kopp! 

Iaf så fick jag ta en dusch efter jobbet för att piggna till, vi har planer på att gå ut & käka middag. Fira lite grann att vi fyller två i efterskott :-) Jag ska inviga mitt nya armband som J köpt.

Sitter du inne med massa tips på hur man kommer igång med träningen eller "piggnar" till, TIPSA! Jag blir så tacksam för minsta lilla tips.




Kommentarer
Fia Holmström

Hej Sara! Visst är det svårt att komma igång...Jag brukar tänka på hur mycket bättre jag kommer må om jag tränar, att jag slipper ont i ryggen och liknande.


Sen har jag ätit rosenrot ett tag och tycker faktiskt det fungerar, blir lite piggare.


Ät många mindre måltider/mellanmål så blodsockret håller sig jämnt och blir underhållet under dagen. Kram Fia

Anonym

När jag tappar suget för träning brukar jag köpa nya träningskläder. Funkar för det mesta. Och gör det inte det, deppa inte ihop, det är höst och ofta tappar man suget för allt när det bara blir mörkade och mörkare :) men det vänder...

Vickis

Hej Sara!


Vetu vad jag gör för att piggna till?!


Jo jag städar, pustar fönster, tar de där högarna med källsortering bort till återvinningen. Så stannar jag upp och andas!

Madeleine B

Jag tror att du bara ska tänka positivt så får du energi.


Du har ett bra jobb, en fin lägenhet, en snäll pojkvän och du är en en bra vän:-)




Kom ihåg mig?