Första passet avklarat!


Kl. 20:26 |

Ja, spinningen gick jättebra. När jag klev in på Ego kände jag hur mitt leende blev större & större, det kändes så bra. Vad jag har saknat träningen. Det var många ansikten jag kände igen som var där inne & svettades. Jag körde fatburner pulsspinning, jag höll en puls på ca 130 i snitt, helt ok. Jag trodde faktiskt att jag inte skulle orka så mycket, men det gick bra. Men jag måste erkänna att jag började varva ner en låt före alla andra ;-)

I morgon vet jag en som kommer ha träningvärk. Jag som ska rida imorgon kommer väl inte komma upp på hästen!




Vattenflaskan laddad!





Ser ni mig ;-) ?




Välförtjänt middag!





Kommentarer
Jennifer

Hejsan söt:) Du har väl inte missat att du kan vinna 3000kr på Gina Tricot i min blogg ?




Kom ihåg mig?