8/10


Kl. 12:49 |
Men godmorgon allahopa! Jag har hunnit med en hel del faktiskt. Dammsugit, plockat i hop allt som ligger & skräpar, ätit frukost, läst alla bloggar & nu sitter jag med morgonkaffet & bloggar lite :-) Jag hade svårt att somna om när J hade gått till jobbet. Jag är en människa som inte kan kliva upp ur sängen, fast jag inte kan somna om. Tycker sängen är så skön. Tycker om att bara ligga i sängen, halv slumra till lite då å då & bara få känna att jag INTE behöver kliva upp!

Min plan nu är att faktiskt gå tillbaka till sängen & krypa under täcket & se ett avsnitt av OTH (utan dåligt samvete eftersom jag städat lite). Jag njuter av att få börja kl 14.00

Nej, jag har inte skaffat kort på Ego än. Tror det blir kanske nästa vecka? :-) Vad dålig jag är som skjuter upp HELA tiden. Jag är nog latast i världen. Men när jag väl kör igång, då ska ni få se! ;-) Jag samlar massa energi nu!




Kommentarer
Milla

hehe ja samla på dej energi nu, så jag får pass sällakap:)




Kom ihåg mig?