Vilodag


Kl. 22:11 |
Idag har jag haft en vilodag från träning. Har planerat in axlar i morgon & ben i helgen. När jag var på jobbet fick jag ont i ögonen, det kändes som om de skulle trilla ur. Kan det ha att göra med att vi infört datajournal? Tycker man inte har tid med annat än att knappa på datorn. Stackars patienter & närstående just nu. Men jag antar att det kommer bli bättre & idag har vi fått beröm! Det behövs :-)

Imorgon är jag ledig & jag har massor med saker som ska göras imorgon.Det var ett tag sen jag hade en ledig dag då jag bara kunde ligga i soffan & bläddra kanaler & se filmer. Det vore härligt med en sån dag, utan måsten & bara vara!




Idag har jag fuskat, det blev Max till middag. Ångest ångest ångest!  Har du tränat idag ?




Kommentarer
Milla

nej, har varit sjuk:( men imorgon blire axlar & ticeps vid 13 tiden:)




Kom ihåg mig?