Vi har biljetterna i handen...


Kl. 19:37 |
som skall den 29/1 tar oss till THAILAND! Där kommer vi lata oss i hela tre veckor. Vi längtar, detta är det bästa som kunnat hänt oss. Precis vad vi behöver! :-)




Idag efter jobb drog jag ner en sväng på stan. Handlade b.la riktigt sköna & snygga byxor för träningen. Den röda tröjan hade en jättefin röd färg, men den fick dock stanna kvar i butik. Två kortärmade i rött & senapsgult fick följa med hem :-)



Nu har jag tänt ljus i hela lägenheten & vi eldar i våran spis. Det är så härligt! Jag ska strax börja fixa med sen middag, lax! J ska få vänta i en timme på sin middag, biteline ;-) Givetvis har jag laddat upp med godis & coca cola zero för kvällen. Det kommer bli riktigt spännande på IDOL! :-)

Vi hörs lite senare!




Kommentarer



Kom ihåg mig?