Snart jobb


Kl. 13:02 |

Godmorgon. Egentligen har jag varit vaken sen 10.15, men det är ju första inlägget för dagen. Jag har hunnit med att städa trappen & det känns så skönt att ha det gjort. Nu måste jag snart börja göra mig ordning eftersom jag börjar jobba kl 14.00 & innan det måste jag hinna handla lite så J kan fixa middag idag. Han ska prova ett nytt recept med Lax, kesella & fetaost. Visst låter det gott ?

Det blev ingen Afropower dance idag, men jag måste prova framöver! I morse piffa jag till dinkelgröten lite extra med att ha på lite kanel & det blev SÅ gott! Ni som inte har provat dinkelgröten måste göra det, den är så god! :-) Det som är bra när man kan "toppa" gröten med proteinfluff är att man inte får masa extra kalorier av t.ex sylt!




Morgonkaffet är viktigt på helgen ;-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?