OTH


Kl. 23:40 |
Nu har jag bäddat ner mig i sängen. Ska se det senaste avsnittet av OTH, textat på franska ;-) Grabbarna spelar GT & jag tänker nog försöka slå igen mina bruna efter avsnittet. Imorgon har vi planerat in träning. Axlar & ben för min del, J kommer nog köra armar. Senare på kvällen ska vi vara barnvakt (öva), undra hur det kommer gå? Tjejen 3 år & grabben snart 2, klart vi ställer upp så mamman & pappan kan gå på fest tsm ;-)

Just nu är mitt liv ganska underbart. Jag har så mycket att se framemot & jag har mål att sträva efter. Har fått vetat i veckan att jag har fått förlängt till sista augusti, helt underbart! Vi ska inom två månader resa till Thailand. Jag börjar se & känna resultat av träningen. Jag är tokKÄR. Livet är underbart helt enkelt :-)  (men utav erfarenhet kommer det säkerligen
komma något bakslag?!).





BE HAPPY !




Kommentarer



Kom ihåg mig?