My day!


Kl. 11:49 |
Jag har några saker att bocka av idag, men det är bara roliga saker så jag ser framemot varje grej. Nu ska jag föna håret & fixa det, sen blir det mot stan. Jag älskar att vara ledig ;-) Dessutom är det strålande väder, har jag tur eller?

♥ Fixa tvätten
♥ Luncha med Lina, SUSHI!
♥ Banken
♥ Gå på stan en sväng
♥ Besöka en resebyrå! ;-)
♥ Träna, rygg, mage & spinning!
♥ Laga mat


Träningsresultat efter en vecka: - 0.9 Kg. Helt okey. Men jag tror inte direkt att träningen & kosten gjort det, min kropp skiftar i vikt lite som den vill. Men visst har jag ändrat kosten, middagen består oftast av dinkelgröt. Jaja, ska bli spännande att se nästa veckas resultat!

Hur går det för er ? Går det åt rätt håll?




Kommentarer
Milla

de känns som d går åt rätt håll.. men långt kvar:(




Kom ihåg mig?