Fitnessfestivalen?


Kl. 14:04 |
En liten minisemester till göteborg vore inte helt fel. Synd att det är så långt borta. Någon som vet om det blir något liknande närmare ? Just ja, åka till jobbet var det ;-)

Jo, idag eller rättare sagt i går började infektion med datajournal, så jag är lite små nervös! När jag jobbade i sthlm hade de Melior, ett mycket bättre & logiskt system enligt mig! SysteamCross verkar bara vara rörigt. Vilken data journalsystem jobbar du med ?

Idag ska det INTE bli några smörgåsrån med smör & ost på jobbet! Bara så jag vet!




Kommentarer
Emelie

hah, bra att du vet att det inte ska bli några :). lyckades du? dom där små rackarna har en förmåga att slinka ner ändå, alltid bättre att jobba dag utan kvällsfika =).

Bea

Vi har T4, men då är det inom tandvården :)




Kom ihåg mig?