Ätar dag!


Kl. 21:19 |
Igår kväll blev det inte som jag hade planerat. Först var det meningen att jag skulle stanna hemma för att ta hand om mig själv. Bara ligga i soffan, se på tv & äta satsumas. Det slutade med att jag gick på premiären av Red Lagoon på våningen & sen blev det Oscar. Jag hade en trevlig kväll & har väl mått mindre bra idag.

I morse tog vi en morgonpromenad ner till OKQ8 & köpte 2 Gorbyspirog samt 2 billys panpizza. Det blev en pucko också för mig. Senare på eftermiddagen åkte vi till biteline, J käka burgare & jag en sandwich med bbq wedges med två dipsåser. James Bond 007 på bio sedan där jag snaska godis & somnade. När vi kom hem för en liten stund sen började det kurra i magen så vi gjorde ordning en matlåda från i fredags, kyckling teryaki med sötpotatis. Nu tänker ni säkert, shit vad hon äter, jätte onyttigt ju! Men vet ni vad? I morgon börjar allvaret, då ska det börja tränas & ätas toknyttigt. J ska snart ta "förbilder" på mig, ska bli spännande att se vad som kommer hända med kroppen. Just nu får jag dåligt samvete över den eftersom den är så ovårdad, jag misshandlar min egen kropp. Men i morgon, då kommer den bli glad, eller överlycklig tror jag, faktiskt!




Det var kallt igår, -7 grader enligt taxichauffören.





JAG ÄLSKAR DIG J. Imorgon får J raka av sig mustaschen, äntligen!




Kommentarer



Kom ihåg mig?