Wiiiiieeee!


Kl. 18:32 |
Gissa om jag är GLAD? Jag tog PB i bänk ikväll & jag kan inte beskriva känslan i kroppen när jag reste mig från bänken! Det sprudla i hela kroppen av lycka, jag ville hoppa & studsa av lycka och bara skrika YEEEEES!  30 kg, har jag kämpat väldigt länge & hårt för. För många låter det säkert som peace of a cake, men bröst är verkligen min svagaste muskel, näst efter triceps.

Nu är det dags att kämpa för att klara 35 kg. Iaf så avsluta vi styrkan med jogging på bandet i ca 25 minuter, det var ritkigt skönt. Det blev belöningen till mig själv att jag klarat PB! :-) GLAD GLAD GLAD!




Kommentarer
Milla

Grattis, d är en underbar känsla att få lyckas, man blir så nöjd över sig själv:)lycka till med 35, de tar du snart:) vi kan väl köra nå gym pass tillsammans snart? kanske nästa vecka?? tänkte du träna i helgen?Kram

Milla

vet ej om kommentaren kom med:)



grattis, underbar känsla att lyckas, man vblir så nöjd med sig själv:) du tar nog snart 35;) kan vi inte träna nå pass i gymmet framöver? nästa veckan kanske? tränar du något i helgen? Kram




Kom ihåg mig?