Trött & väldigt seg söndag


Kl. 20:34 |

Har bäddat ner mig i sängen med datorn på magen & tänt lite värmeljus rumtomkring. Det har varit en jobbig dag på jobbet så jag är verkligen trött. Jag kan sammanfatta med, kaskad kräkningar, diarreér & mockning. Jag är helt slut. Lunchen sprang & gömde sig.

Känner mig fruktansvärt låg & vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske ta en kvällspromenad? J har åkt till en vän & det gjorde han rätt i, jag är inte det bästa sällskapet. Kommer hem från jobbet & är trött & slut. Kul sambo! Någon som känner igen sig? Vad gör man? Ska det vara såhär hela livet?

Förresten, Lady Gaga´s album FAME är ju riktigt bra. Det var längesen jag lyssnade på musik, förut lyssna jag jämt! Vart jag än var & vart jag än skulle, Mp3 i öronen. Inte nu längre.



Ser ni vem det är ?





Kommentarer
madde b

han är ju lik johan...men det är väl Markus??




Kom ihåg mig?