Sweet Dreams!


Kl. 23:11 |
Vilken underbar kväll. Vi har skrivit alla julkort som ska skickas iväg i morgon, det blev en hel del. Ni vet väl att det är sista dagen i morgon? 16 december. Vi bakade pizza ikväll, den blev riktigt god. Receptet får ni imorgon. Lovar! ;-)

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen, jag hoppas att det inte innebär kaskadkräkningar & diarrér. Före ska jag åka till Birsta för att handla julklappar. Jag har inte köpt en ända! J är ledig hela veckan & jag är inte alls avundsjuk!! ;-)

Nä, nu väntar sängen. Hoppas ni har fått en bra start på veckan, det har jag! Men imorgon blir det åter till vardagen igen & träning väntar på onsdag först! Morgondagens träning får bli shopping i Birsta ;-)



Bild från homepoint. Mörkt  inrett sovrum. Motsatsen till vårat sovrum just nu, vi har det mesta i vitt. Dock är mörkt väldigt snyggt.




Kommentarer
erika

Jättesnygg sänggavel, vi har ingen nu, har inte hittat någon som kännts "perfekt" ännu, men den där var nog perfekt =)




Kom ihåg mig?