Nu är det helg


Kl. 19:38 |

Hej! Nu är det HELG för mig i hela tre dagar. Underbar känsla, jobbar inte förrän tisdag kväll om jag inte blit beordrad på måndag. Många arbetskamrater som är förkylda! (Vem är inte förkyld nu).

Vi myser i soffan, ska strax se en film. Jag har bäddat ner mig med täcke & gjort popcorn. Det kommer bli en tidig kväll för sömn, kl 06.00 kommer morsan & moster hit & sen drar vi upp til Kalix. Ja ni läste rätt! Nu undrar ni säkert vad jag ska göra där ;-) Moster ska köpa en hundvalp, så vi åker dit på lördag & kommer hem på söndag. Jag hoppas det finns badkar på hotellet & frukostbuffén ser jag framemot, det finns inge bättre!

Nu måste vi starta filmen, annars kommer vi inte se hela, risk finns att vi somnar snart. Vi hörs på söndag.

Kram





Kommentarer



Kom ihåg mig?