Godmorgon v 50


Kl. 11:01 |
Godmorgon. Egentligen är det inte en så speciellt godmorgon för mig, jag mår inte bra. När J skulle åka iväg på jobbet kände jag som en "oro" i magen & nu mår jag illa, det känns som magsjuka är på G. Tur att jag är ledig idag så jag hoppas det inte bryter ut så jag måste stanna hemma från jobb, det har jag INTE råd med.

Jaja, har precis gjort färdigt några ärenden. Jag har pratat med världens OTREVLIGASTE sjuksköterska som jobbar på previa i stockholm. När hon började mala på stockholmska så orkade jag inte lyssna mer, klick! Så irriterande.

Jag funderar på att åka iväg & hyra några filmer & försöka må lite "well". Den senaste Arn filmen kom på dvd i helgen & sen skulle en "tjej" film inte vara så tokig att se en dag som denna! Jag återkommer.




Kommentarer
Milla

sugen på spinning & core imorgon? krya på dej:)




Kom ihåg mig?